26 Şubat 2011 Cumartesi

1915 günde 1 aşk

1915 günde bir aşık oldum ben hep.Önce hep o sevdi sonra sevdik sonra sevdim sonra gitti sonra bittim sonra küllerimden doğdum.Üzüldüm üzüldüğümü belli etmedim sonra üzüldüğümü belli ettim sonra son darbeyi yedim.3 kadın kıskandım ben ilkinde belli ettim ikinsinde geç belli ettim üçüncüsünde hiç belli etmedim ama dayanamadım patladım.Hep aldat rahatlarsın diye telkin verdiler dinlemedim ben aldatmam dedim aldatmadım bitap olmayı göze aldım.Kendimi seviyorum ama tanrının bana 1915 günde bir verdiği kıskanma güdüsünden nefret ediyorum;engel olamıyorum.Kıskanıyorum işte değer verdiğimden diyorum ama kaybediyorum hep.Dayanamıyorum bu beni deli ediyor adeta içimi kemiriyor.Sabrediyorum bu defa bekliyorum yeneceğim seni biliyorum;yalnızca kendimi kandırıyorum...

2 yorum: