12 Şubat 2011 Cumartesi

Farklar mıdır bir arada tutan yoksa benzerlikler mi?

Bunun cevabını tartışacağım.Bir adam ve bir kadın aynı müziği dinlemeli,aynı tarz giyinmeli,aynı yonetmenlerin,oyuncuların filmlerini beğendikleri için mi birliktedirler? Yoksa bambaşka zevklere sahip oldukları,birbirleri gibi olmadıkları için mi birliktedirler.

Benim açık fikrim şudur ki; taraflar birbirini keşfederek aşık olur,keşfettikçe sevgi büyür ve "olurlar".Zaten kendin gibi olan birinden ne alabilirsin ve ona ne verebilirsin sevişmekten başka?Bir adam bir kadına "aa bende coldplay seviyorum,ne hoş zevklerimiz aynı" dememeli.Kadın ise adama "niçin benim izlediğim,sevdiğim filmleri sevmiyorsun" dememeli.İnsanları bir arada tutan keşfedilmemişliklerdir hali hazırda bilinenler değil!

5 yorum:

  1. o değil de bro geçen gün şiir kitabını okudum baştan aşağı=)

    YanıtlaSil
  2. neyse bir blogger olarak okudum ve yorum yazayım :
    kesinlikle katılıyorum.. ve bir insan zevklerinden çok detaylarında yatar..
    toplumsal gerçekler aşkları bile köreltir oldu.
    hep bir sınır var.. aynı müziği dinlemeler benzer uğraşlar içinde bulunmalar.. vs. vs.

    söz bitmiş : "keşfedilmemişlikler"

    YanıtlaSil
  3. hadi ya şiir kitabı dedin duygulandım şimdi.. ey gidi günler beah.. heralde hayatımda kalmak istediğim tek zaman dilimi o günlerdi..
    aşk acıları vardı ama onları unutturan dostluklar vardı o zamanlar

    YanıtlaSil